23 Temmuz 2011 Cumartesi

Madem ki..

Madem ki kelimeler bir bir çıkmaya başlayacak gönülden
Vaktidir benim içinde içini dökmenin...Ben kimim neyim nerden geldim ne sizin ne de benim fikrim yok,Olmasında kim olduğumuzun önemi yok.İnsanlar etiketlerle isimlerle bir yerlere gelirler çok şükür benim öyle bir egom yok.Edebiyata olan tutkum -Necip Fazıl Kısakürek- okurluğumdan gelir yazacağım eserler ondan birer kopya olabilir. Onun erdiği duyguları derinden hissetmek insana geleceğe doğru yön çizdirir.Hayatta sert adımlar attım Üstad'ın konuşmalarını dinledikten sonra.Benim için tek idol o olmuştur hep. İlk yazım fikrim ve ideolojim hakkında bilgiler ile olsun istedim.
Satırlarımı Üstad'ım dediğim şahsın bir eserinin ufak bir kısmıyla bitirmeyi isterim..

Diz çök ey zorlu nefs, önümde diz çök!
Heybem hayat dolu, deste ve yumak.
Sen bütün dalların birleştiği kök;
Biricik meselem, Sonsuza varmak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Allah razı olsun.