26 Kasım 2011 Cumartesi

Neler doğardı ?

Gün doğmadan neler doğardı
Umutla bakardık dünyaya
Evet ben de diyorum artık ;
Gün doğmadan neler doğar.

Penceremden içeri dolarken güneş
Görünmüyor aslı
Ancak habercisi
Bir ressamın fırçasından çıkmış gibi bulutlar
En güzel ressamın fırçasından çıkmış bulutlar.

Bir çığlık,
yarıyor tan yerini
Şafak vakti yaklaşıyor,
ben korkuyorum.
Yalnızlık, kimsesizlik..
Hayır değildi bunlar sebebi.
Peki ya neydi sebebi.

Nefes, nefese.
Ben nefes nefese
Koridorlar karanlık,
Ah işte orada
-Lanet olsun çarpık kentleşmeye .!
Binaların arasından doğar ışık.

Gün doğunca söyle: biter mi sensizlik?
Dışarıda insan seli, kendimi kandırmaya
Ve bir o kadar da yalnızlık

Dememeliyim yalnızlık
-ah çok da saçma-, sensizlikti adı.
Etmemeliyim Hakk'a hakaret haşa.

Sensizlikti beni yıpratan.
Gün doğarken tekrar tekrar anlıyor insan
Sensizlikte yoktu konuşulacak lisan..

Ben de bir çentik attım duvara sensiz günler adına:
Ve bir daha..
Ve bir..
Bir daha...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Allah razı olsun.