19 Kasım 2011 Cumartesi

Süzümü Ke.. - Bir şey mi dedin ?

.
.
.
+Sen necisin kardeş?
-Anlamadım..
+Siyasi görüşün nedir.?
-Ben İslam kardeşliğini savunuyorum..
+Cemaatçi misin la? HAHA!!
-Ne ala..
+Badem bıyığın niye yo sen amerikan mandacısı !! ?
-Hay..
+Ağlayan adamı dinliyon mu lan? Timsah gözyaşları onlar ?!
-Tamam da .
+CIA ajanı o lan..
-Arkadaşım bi dinler misin?
+Yoksa sen tarikatçılardan mısın?
-Dur an..
+Onlar yobaz olum.. Sapık sapık şeyler yapıyo.
-Ama..
+Teröristler ya, intihar bombacısı hepsi!! Dinin ölçütünü sakallarının boyu sanıyor onlar.
-Saka..
+Aptallar ya.. Ülkemizi yıkıp şeriatı ilan ediceklermiş. Pehh!!
-Şe..
+Sen de mi şeriatçısın la? Hırsızlık yapınca neremi kescen?? HAHA!!
-Bi dinl...
+Bi şey olmaz lan sizden.. Kemalist olucaksın şöyle en adamından!!
-Ama söz..
+O yobazlarla kafa salla sen Allah Allah diye aptal! Devrim yapıcaz olum yakında biticek hepsi!!
-Dev..
+Ampülcü müsün la yoksa.. FEM'e de gidiyodun de mi!! Ee ne zaman veriyolar şifreyi..
-Akp ne ala..
+Tayip satıyo lan vatanı sen hala destekle o şerefsizi.. Solcular olmasa satmıştı olum..
-Sol..
+Adam dediğin CHP'li olur.. Kemalist olur.. Devrimci olur..
-Neyse kardeş yeter bu ka...
+Ne kardeşi lan.. Sizin gibi vatanı satan(!), şeriaatçı(!) şerefsizlerle ne kardeşi olucam benn!!
-Beni anlamanı zaten belemiyordum..

Beni okuyucularım anladı.. Bu kadarı kâfii..