3 Ağustos 2011 Çarşamba

Ahir Zaman Aşkları

-bende İlahi aşka ulaşmak istiyorum.

-ama önce beşeri aşktan geç!

-nasıl olacak o iş?

-ilk olarak kendine bir eş seç!

-cinsiyet fark eder mi?

-!!!

neyse kendimce güzel bir eş seçtim

cesaretimi toplayıp karşına geçtim

ama bir şey eksik gibi ya

kız yoksa ağma mı?

yok canım başkalarını görüyor da…

aman Allah'ım yoksa görünmez felan mı oldum?

o kadar uğraştım da yüzüme bile bakmadı

sevgili edinmek düşündüğümden de zormuş

bu tarafa bakacak da

beni fark edecek de

fark etmekle kalmayıp üstüne üstlük benden hoşlanacak da

bende onun benden hoşlandığını anlayıp ona teklif edeceğim de

eğer ki o da teklifimi kabul ederse sevgili olacağız da

sonra birbirimizden ayrı düşeceğiz de

aşk acısı çekeceğiz de

sonra da ben aşkın mertebelerinde yükseleceğim…

hele bir de sevdiğin popülerse de’ler da’lar bitmez

zamane aşkları dedim ya azizim beş para etmez

ömrü de çok kısadır, bir ay ya gider ya da gitmez

devran bozulmuş bi kere düzeltme gücümüz yetmez

beşeri aşkı yaşamadan neden sana ulaşamam ey Yaradan?

yoksa, önce anlamalı mıyım aşkın kalpte açacağı yaradan?

üstadım şu ahir zaman da,

ya seni ilahi aşka ulaştıracak beşeri bulmak için uğraş, ter dök, ya da ne biliyim ayak yoluna git de bi su dök…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Allah razı olsun.