8 Ağustos 2011 Pazartesi

Vakit Cuma Üstüm Yağmur

Rabbim zikrettiğim duaları
daha makbul anlara saklıyorum
yağmur vakti
cuma sonrası
yahut bir cuma vakti yağmur altında

nereden gireceğimi nereye varacağımı
hiç bilmiyorum

biz zulüm görmedik ki adamakıllı
beddua etmeye yüzümüz olsun
biz çoğu zaman susanlardan
belki zalimlerdeniz

zalime dua
kavlime beddua yakışmaz 

egoist kalmayayım diye
yalvarsaydım şimdi yahut
bir cuma vakti yağmur altında
uzun lafın kısası Rabbim
bütün egoistler bana uzak
sana yakın olsunlar
çünkü mütevazıların şehrinde
mantıken de egoist kalınmaz

Rabbim senden
minimum kimseye muhtaç olmayacak kadar
maksimum zekat verme sınırında
rızık istiyorum
fazlası kapitalist ediyormuş adamı
çokları paraya tapıyorlar
görüyorum

Rabbim insanlar senden başkalarına güveniyorlar
güvendikleri dağlara -özür dilerim-
güvendikleri taşlara
karlar yağsın
sonra güneş açsın
ve bu milyonlarca yıl sürsün
insanlar görsün
yıkılışlarını da
kumdan kalelerinin

Rabbim insanlar hiç de uyumuyorlar
herkes gayet uyanık
uyku sersemliği falan da yok
heyhat
çıkarlarını uykuya tutturuyorlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Allah razı olsun.